g
טכנאי מזגנים אלקטרה

טכני מזגנים אלקטרה – כי חייבים מזגן בקיץ

ישראל היא אחת המדינות בה כמעט בכל בית יש מזגן וזאת משום שמזג האוויר הקשה בחלקים ממנה מחייב חימום בחורף וקירור בקיץ. במשך השנים הצטרפו יצרנים רבים ליצור מזגנים וחברות רבות עוסקות במכירת מזגנים. אחד היצרנים הגדולים בשוק היא אלקטרה. נתח רחב של לקוחות הרוכשים מזגנים הם לקוחות חברת אלקטרה. אף כי טכנאי מזגנים אלקטרה מומחים בתחום המזגנים של חברה זו הטכנאים העצמאיים נותנים שירות גם למזגנים מחברות אחרות.

אודות אלקטרה

חברת אלקטרה מעסיקה טכנאי מזגנים בעלי הסכמה להיות טכנאי מזגנים אלקטרה. טכנאים אלו עוברים בנוסף להכשרתם בקורס  ייעודי גם הכשרה אצל היצרן. טכנאי מזגנים אלקטרה כולם הם בעלי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, אדיבים וישרים. ריבוי המכירות של מזגני אלקטרה מצריך במחלקת טכנאי מזגנים גדולה עם מספר רב של טכנאי מזגנים בעלי רישיון בתחום. זאת כדי לספק שירות יעיל ומהיר לכל הלקוחות במיוחד בעונות בהן מוגברת רכישת מזגני אלקטרה. חברת אלקטרה זוכה לא פעם במכרז של מוסדות ציבוריים או ממשלתיים המחויבים במכרז לקראת התקנת מזגנים במסגרת המכרז היא מחויבת לתת שירותי האחזקה. ברוב המקרים מצוותת אלקטרה עובד מטעמה, שהוא טכנאי מזגנים מוסמך, והוא זה שנותן שרותי אחזקה ותיקון.

איך עובדים עם טכנאי מתאים?

באלקטרה יש מחלקה של שימור לקוחות ועובדיה דואגים להיות  עם הלקוחות בקשר במיוחד לקראת סיום האחריות כדי לתת ללקוחות הצעה לביטוח. טכנאי מזגנים אלקטרה שפרשו מחברת האם ויצאו לעצמאות ממשיכים לתחזק ולתקן מזגנים מתוצרת אלקטרה. יש לקוחות שהאחריות על המזגן פגה והם מעדיפים להעסיק, בכל פעם שיצטרכו, טכנאי עצמאי, מומחה למזגני אלקטרה, ובכך לחסוך את עלות הביטוח. לכל צמד טכנאי מזגנים אלקטרה יש ניידת ובה ארכה המכילה כלי עבודה לתיקון מזגנים ומגוון חלקי חילוף מרכזיים שאותם מרבים להחליף. בנוסף לכך יש לטכנאי גם מיכל גז למקרה שחסר גז במדחס. לכל קריאת שירות שמתקבלת במוקד של אלקטרה נשלח צוות טכנאים שבסוף העבודה יגיש דו"ח המפרט את כל העבודה שנעשתה. המידע מוקלד למחשב וזאת כדי שהיסטוריית המזגן תהיה מתועדת ובעתיד, עם הקריאה הבאה, ניתן יהיה לראות מה נעשה ומתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.