g
טכנאי מזגנים

טכנאי מזגנים – מצאתם אחד טוב? היצמדו אליו!

במדינת ישראל שבקיץ חם בה ובחורף קר יש צורך במזגנים. כשיש כל כך הרבה מזגנים צריך גם טכנאי מזגנים. טכנאי מזגנים הוא מקצוע נדרש. אף שהוא מתאים לגברים ונשים כאחד רוב טכנאי המזגנים הם גברים. במוסדות ציבוריים, בתי חולים, בנקים, משרדי ממשלה, משרדי השלטון המקומי ועוד יש טכנאי מזגנים המועסקים ישירות על ידם. בכל בית חולים בין צוות האחזקה שעובד במקום 24/7 יש גם טכנאי מזגנים. ישנם מקומות שהמזגן אינו מותרות הוא מסט. בית חולים לא יכול לעבוד בלי מזגנים, הטמפרטורה צריכה להיות קבועה לאורך כל השנה.

טכנאי המזגנים המגיע לבית הלקוח כדי להתקין את המזגן ולאחר שנתן לו הסבר על הפעלת המזגן ואחזקתו הוא מוסר  לו תעודת אחריות מטעם היצרן. יש יצרנים המעניקים עד שבע שנות אחריות. חשוב מאד לקנות מזגן עם אחריות בלבד – שכן בלי האחריות המזגן לא שווה באמת, וכל מחיר שתשלמו עליו יהיה "יקר" מדי בהמשך. אתרי האינטרנט, בדפי זהב, פליירים בתיבות הדואר ומגנטים הן הדרכים הפופולריות לפרסום של טכנאי מזגנים. כדאי להחזיק מגנט על המקרר ובמקרה הצורך לשלוף את מספרו של טכנאי המזגנים.

איפה לומדים את מקצוע טכנאות המזגנים?

כל מי שלומד את מקצוע טכנאי מזגנים מקבל בקורס את הכלים להתקין ולתקן מזגנים מכל מיני סוגים. יצרני המזגנים ובעלי החברות המייבאות מעסיקים טכנאי מזגנים כדי לתת ללקוחות שירות טוב ואמין. מחיר המזגן כולל גם את הרכבתו בבית הלקוח ותיקון במסגרת אחריות. רבים בין בוגרי הקורסים  לטכנאי מזגנים פונים לעבוד אצל יצרני המזגנים או בחברת טכנאים ויש כאלה שמיד עם סיום הקורס פונים לעסק פרטי. יש כאלה שלאחר שנים של עבודה אצל היצרן יוצאים לשוק כעצמאיים ומפרסמים את עצמם כעובדים לשעבר של היצרן.

מה עושים אחרי שנגמרת האחריות?

בסיום האחריות ניתנת ללקוח האפשרות לרכוש ביטוח למזגן באמצעות היצרן או בחברת ביטוח  פרטית. יש אפשרות גם לעשות הסכם עם טכנאי מזגנים פרטי שלוקח על עצמו לבוא לבית הלקוח בכל פעם שתהיה תקלה במזגן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.