g

בימים רביעי-שבת גשם לפרקים. מאמצע שבוע הבא התקררות משמעותית וסיכוי לפרק גשם נוסף

3/12/2013

סוף סוף הוא מגיע – הגשם. לאחר חודש נובמבר חם ויבש במיוחד, נראה שהשבועיים הראשונים של דצמבר יספקו לנו לא מעט ימים של גשם ובהמשך גם קור. בדיוק כמו בשיא החורף.

והרי התחזית:

מהיום  (שלישי), תשפיע על אזורנו מערכת "חמה" שתלווה בכיסוי עננות גבוהה ובינונית . משעות אחה"צ העננות תתעבה וגשם לפרקים יחל לרדת בצפון הארץ. במרכז הארץ יירד גשם מקומי. בשעות הערב והלילה ייתכנו סופות רעמים יחידות בצפון הארץ.

יום רביעי – תחול ירידה בטמפרטורות שיהיו עדיין מעט גבוהות מהרגיל לעונה. גשם לפרקים יוסיף לרדת בצפון הארץ וייתכן גם במרכזה. בשאר האזורים לא צפוי גשם. במהלך הלילה אוויר קריר ולח יותר יחדור לאזורנו.

יום חמישי – תחול התקררות ניכרת. הטמפרטורות יהיו רגילות לעונה. ייעשה מעונן חלקית עד מעונן בעננות נמוכה. גשם מקומי יירד בצפון הארץ ובמרכזה. במהלך הלילה הגשם צפוי להתחזק.

יום שישי – תחול ירידה נוספת בטמפרטורות. ייעשה מעט קר מהרגיל לעונה. גשם לפרקים מלווה סופות רעמים יירד בצפון הארץ ובמרכזה.

שבת – הטמפרטורות יעלו במקצת. עד לשעות הצהריים ייתכן גשם מקומי שייחלש וייפסק עד לשעות אחה"צ.

כמויות גשם חזויות בימים שלישי- שבת:

דרום רמת הגולן – 25-45 מ"מ

צפון הגולן – 50-70 מ"מ

מרכז הארץ -20-40 מ"מ

צפון הנגב- 3-10 מ"מ


סקירה:

לאחר המערכת הקרובה, המצב הסינופטי מצביע על התרכסות במרכז אירופה, מה שיכול להוביל למערכת חורפית משמעותית אצלנו לקראת סוף השבוע הבא.בכל מקרה, כל המודלים ללא יוצא מן הכלל מזהים התקררות משמעותית באזורנו מאמצע שבוע הבא. תוסיפו לעקוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.