g
חלונות ממוגנים

חלונות ממוגנים – הדרך שלכם להיות מוגנים

כשאתם מתגוררים במקומות עוינים, הגנו על ביתכם

אם אתם מתגוררים במקומות הקרובים ליישובים ערביים עוינים, אתם בוודאי מכירים את התחושה של חרדה קלה שמישהו יפרוץ לכם לדירה או יירה לעבר היישוב שלכם. זו מחשבה שיכולה לעבור בראש של כל מי שגר בקווי האש, ביישובים נידחים הקרובים לכפרים עוינים. כדי להגן על עצמכם במקסימום האפשרי נדרשת לקיחת אחריות ומיגון מיטבי. חשוב להתקין חלונות ממוגנים כדי שאם חלילה אכן יתרחש ירי מכיוון האויב, הבית שלכם יהיה מוגן כי כדורים לא יחדרו אליו. כך תצליחו להציל חיים, את החיים של עצמכם ואת החיים של כל בני המשפחה שמתגוררים איתכם.

הגנה בכבישים עוינים

כשאתם נוהגים בדרכים עוינות, גם במקרה כזה חובה עליכם להתקין חלונות ממוגנים מצילי חיים. נכון שנדמה שאנחנו מגזימים, אבל האמת היא שהמציאות מוכיחה לנו, לצערנו, אחרת. כאן יכול להתרחש גם המערב הפרוע שלא יבייש סרטי קולנוע שזכו באוסקר. המציאות הישראלית אינה קלה להבנה, אבל יש באמת יישובים שהמחיר שתושביו משלמים הוא יקר, והוא מחיר הפחד והאיום היום יומי. כדי למגר את הפחדים, כדי למגר את החרדות, כדי להתמודד עם סכנת הירי בדרכים מכיוון האויבים, צריך לתכנן מראש את ההגנה הנדרשת ולהתקין חלונות ממוגנים בכל סוגי הרכבים.

כשמישהו מהווה מטרה לפגיעה, עליו להיערך נכון

אנשים שמתעסקים עם אנשים שאין להם חוקים עלולים למצוא את עצמכם בסכסוך מתמשך ולהוות מטרה לפגיעה. כדי להתמודד עם העניין חשוב להתקין חלונות ממוגנים בכל הרכבים של בני המשפחה. לא פשוט לחיות בדריכות יום יומית, אבל היערכות נכונה של הגנה תאפשר התמודדות טובה.

התועלת שבחלונות ממוגנים גם בכנסת ישראל

אם לאנשי ממשלה חשובים יש חלונות ממוגנים ברכבים שלהם, משמע שיש בהם תועלת והם מהווים הגנה, גם אם לא נשקפת סכנה מיידית או ממוקדת. בכל מקומות הביטחון הממשלתיים יש הגנה מיטבית. זה לא עניין שצריך להדאיג, אלא חלק משגרה – להגן על נבחרי הציבור תמיד ובלי לקחת סיכונים מיותרים, לכן חלונות ממוגנים יימצאו במכוניות של האישיים החשובים. מה שמעצים את האמינות של כלי בטיחותי זה גם עבור כלל האזרחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.