g

אורח נכבד ב"בית אברהם"

מנכ"ל משרד הבריאות נחמן אש הגיע לביקור בבית האבות הספרדי

פרופ' אש בחן את התנהלות בית האבות בפרט התרשמו אש וצוותו ממודל האשכולות המשלחת נפגשה עם מנכ"לית בית האבות נטעלי בן ועם יו"ר ועד העדה יוסף גילאור   

מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופ' נחמן אש, הגיע עם צוותו לביקור ב"בית אברהם". אל פרופ' אש התלוותה ד"ר הגר מזרחי, ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות. ד"ר מזרחי מובילה את רפורמת האשפוז הסיעודי.

מנכ"לית בית האבות נטעלי בן ערכה לפרופ' אש ופרופ' מזרחי סיור מקיף, ובפרט שיתפה אותם בעקרונות מודל האשכולות ובאופן שבו הם מיושמים בבית אברהם.

לאחר מכן נפגשה המשלחת שמתנה כ-10 חברים גם עם יו"ר ועד העדה היהודית הספרדית בחיפה, עו"ד יוסף גילאור, מוני צפריר ואיציק שלום. בין השאר עסקה השיחה בחשיבות הקשר הרב-דורי ובחיבור העמוק בין בית האבות לבין הקהילה.

לפני שמונה לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות מילא פרופ' אש שורה ארוכה של תפקידים ציבוריים בתחום הרפואה, ובהם הממונה על הקורונה וראש תוכנית "מגן ישראל" להתמודדות עם המגפה, וכן קצין רפואה ראשי. הוא משמש גם כפרופסור חבר במחלקה לניהול מערכות בריאות באוניברסיטת אריאל. פרופ' אש התרשם מהאופן שבו מתנהל בית האבות בשגרה, מההטמעה המוצלחת של מודל האשכולות ומהתוכניות לעתיד. מנכ"ל משרד הבריאות הביע הערכה לצוות ואיחל המשך עשייה מבורכת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.